Kontakt
Kontaktní adresa - adresa pro vrácení zboží:
(Pokud si přeje zákazník vrátit zboží,zahájí tento proces tak, že nás nejprve kontaktuje na e-mail . Poté obdrží adresu, samozřejmě v ČR, kam zboží zašle + pokyny k vrácení. Zboží je možno vrátit pouze dle zákonné lhůty do 14 dní.)
Jewel Trade s.r.o.
Čechova 114
290 01, Poděbrady
Kontakty:
Dotazy, obchod, servis:
E-mail: info@sperkysup.cz
Fakturační adresa:
obchodní společnost Jewel Trade s.r.o.
identifikační číslo: 057 83 127
se sídlem Čechova 114, Poděbrady, PSČ 290 01
Zboží pro Vás pouze zprostředkováváme, sklady nejsou v České republice, ale v Asii u dodavatele. Obchodní podmínky si můžete přečíst zde - Obchodní podmínky
Zasílání zboží do SLOVENSKÉ REPUBLIKY je možné pouze v případě,že má zákazník zřízen bankovní účet ve SLOVENSKÉ SPOŘITELNĚ, nebo přímo bankovní účet v ČR. V tomto případě prosíme poznačte viditelně do zasílací adresy,že se jedná o jinou zemi. Děkujeme
Kladete si otázku, jak vlastně fungují Klenoty z radosti?
1. Jak to že je poštovné ZDARMA?
1.1 U drahého sortimentu není problém cenu za poštovné do ceny zboží započítat tak, aby to zákazník nepoznal. My ale nabízíme položky do tisícikoruny a téměř vždy pod pětset korun. Jak je to tedy možné?
1.2 Zboží zasílají přímo výrobci, dodavatelé či prvotních distributoři. V dnešní době už není veřejným tajemstvím, že veškerá spotřební elektronika a jiná droboť pochází z Číny nebo Taiwanu. Takže jsme se rozhodli, že nejvýhodněji vyjde zasílat zboží koncovým zákazníkům přímo z destinací jejich výroby.
1.3 Velká část ceny tedy zůstane ušetřena nákladů dovozců a velkoobchodníků. Cenu námi nabízeného zboží se snažíme vždy držet na úrovni konkurence a nejlépe ještě vždy o trochu níže.
1.4 Cenu poštovného jsme dokázali minimalizovat díky velkému počtu zásilek, které dodavatelé zasílájí našim zákazníkům. Důležitou zásadou v obchodním modelu Klenoty z radosti, kterou se beze zbytku řídíme, je to, že nepřičítáme cenu poštovného ke zboží, ale odečítáme z naší marže. Na první pohled se to může zdát nerozdílné. Ovšem porovnejte naše ceny s konkurencí a poznáte ten rozdíl.
1.5 Zásilka se zbožím tedy bude odeslána z Asie. Zákazník kromě delší dodací lhůty však nezaznamená jiný rozdíl. Zásilka je standardně doručena Českou poštou, popř. uložena k vyzvednutí.
2. Jak je to s reklamací?
2.1 Uvědomujeme si, že zasílat zboží na reklamaci zpět dodavateli do Asie vyjde běžného spotřebitele nepřiměřeně draho a hlavně to dlouho trvá.
2.2 Proto jsme se rozhodli zprostředkovat i vyřizování reklamací. Zákazník zahájí reklamaci tak, že nás kontaktuje na e-mail info@sperkysup.cz. Poté od nás obdrží adresu, samozřejmě v ČR, kam zboží zašle a zbytek už vyřídíme, jako při nákupu v běžném e-shopu. Pro urychlení reklamačního řízení ve většině případů necháme dodavatele zaslat rovnou zboží nové.
2.3 Co když se např. ztratí zásilka při přepravě? V takovém případě bereme na sebe veškerou odpovědnost a na naše náklady necháme dodavatele zaslat zboží znovu.
3. Jak může zákazník za zboží platit?
3.1 Jak již z principu fungování vyplývá, objednávku je možné platit převodem na účet, složenkou, či vkladem na náš účet na podbočce České spořitelny.
Adresa na složenku:
Jewel Trade s.r.o.
Čechova 114
290 01, Poděbrady
3.2 Platba dobírkou z podstaty zaslání zboží z Asie možná není.